AI Cat Feeder | සුරතල් සතුන් පෝෂකය | Sinhala | Part 2

 


SL Builds LK AI Cat Feeder | සුරතල් සතුන් පෝෂකය | Part 2

මෙම වීඩියෝවෙන් අපි AI Cat Feeder (උසස් බුද්ධි පෝෂකය) ව්‍යාපෘතියේ දෙවැනි කොටස දිගහැරීමට සූදානම්. මෙම කොටසේ අපි පෝෂකය සවි කිරීම, විදුලි සංවර්ධනය හා ප්‍රායෝගික පරීක්ෂා කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්නෙමු.

downloads - https://drive.google.com/drive/folders/1PNq_D489VMJmCr4PH3GNeUknVjg8p1nW?usp=drive_link

updated model - https://www.facebook.com/61553867465659/videos/961983008952816/

මේ කුමක් දැක්ක හැකිද:

  1. පෝෂකය සවි කිරීමේ ක්‍රමවේදය.
  2. විදුලි පරිපථ සැලසුම සහ සවි කිරීම.
  3. AI කාර්යයන් හෝඩුවාලන ආකාරය.
  4. පරීක්ෂණ හා සත්‍යකරණය.

අපේ YouTube චැනලයට දායක වී, ඔබේ අදහස් හා ප්‍රතිචාර ඉදිරිපත් කරන්න. එමෙන්ම, අලුත්ම වීඩියෝ පිළිබඳ දැනුවත් වීම සඳහා බෙල් අයිකනය ක්ලික් කරන්න.


SL Builds LK YouTube චැනලය ඔබේ සුරතල් සතුන් වෙනුවෙන් නිර්මාණය කළ අධ්‍යාපනමය හා තාක්ෂණික පෝෂකයක් හඳුන්වා දෙයි. මෙම විඩියෝවෙන්, අපි Arduino සහ Python භාවිතයෙන් නිර්මාණය කළ AI සුරතල් සතුන් පෝෂකයක් ගැන සවිස්තරාත්මකව අවබෝධ කර දෙන්නෙමු. ඔබේ සුරතල් සතුන්ට සෞඛ්‍යවත් හා සුව පහසු ආහාර ලබා දීමට, මෙම පෝෂකය ඉතාමත් හොඳ විසඳුමක් වන අතර, එය නිර්මාණය කිරීමේ පියවරෙන් පියවර ක්‍රියාවලිය අපි පැහැදිලි කර දෙනවා.

මෙම විඩියෝවේදී, අපි Arduino පරිපථයක් සහ Python භාෂාව භාවිතා කර සුරතල් සතුන් පෝෂකය ක්‍රියාත්මක කරන ආකාරය ඔබට පෙන්වන්නෙමු. විශේෂයෙන්, කැමරා පද්ධතියක් හා මූලික මෘදුකාංගයක් හදුන්වා දී, එමඟින් සුරතල් සතුන් අනන්‍ය කරමින් ඔවුන්ට ආහාර සපයන ක්‍රියාවලිය දැක්වෙනු ඇත.

Arduino Code

#include <AFMotor.h> const int stepsPerRevolution = 20; AF_Stepper motor(stepsPerRevolution, 2); int ledPin = 13; void setup() { Serial.begin(9600); Serial.println("Stepper test!"); motor.setSpeed(800); pinMode(ledPin, OUTPUT); } void loop() { if (Serial.available() > 0) { int signal = Serial.read(); if (signal == '1') { Serial.println("Double coil steps"); motor.step(2000, FORWARD, DOUBLE); } } digitalWrite(ledPin, LOW); }

මෙම Arduino කේතය තුළ, අපි සෙන්සර් සහ වෝචර් මෝටරයක් භාවිතා කරමින් සුරතල් සතුන්ට ආහාර සැපයීමේ ක්‍රියාවලිය ක්‍රියාත්මක කරමු. කෙටි විස්තරයක් ලෙස, කේතයේ ඇති පියවර පහත අරමුදල් ලෙස පෙන්වා දිය හැකියි:

  1. AFMotor පුස්තකාලය ආයතනය කරමින්, මෝටරය සමඟ කටයුතු කිරීම පහසු කර ගැනීම.
  2. මෝටරය ව්‍යාප්ත කිරීමට අවශ්‍ය පියවර ගණන සහ වේගය සකසා ගැනීම.
  3. Serial සන්නිවේදනය ආරම්භ කිරීම, එමඟින් පරිගණකය හා Arduino පද්ධතිය අතර දත්ත හුවමාරුව ක්‍රියාත්මක කිරීම.
  4. LED දීප්තිය පාලනය කිරීමේ කාර්ය සමාප්ත කිරීම.

Python Code

python
import cv2 import serial # Initializing a haar cascade for face detection face_cascade = cv2.CascadeClassifier('cat.xml') # Initialize the webcam cap = cv2.VideoCapture(0) # Initialize serial communication with Arduino arduino = serial.Serial('COM8', 9600) while True: # Read a frame from the webcam ret, frame = cap.read() # Convert the frame to grayscale gray = cv2.cvtColor(frame, cv2.COLOR_BGR2GRAY) # Detect faces of different sizes in the input image faces = face_cascade.detectMultiScale(gray, scaleFactor=1.3, minNeighbors=10, minSize=(75, 75)) for (x, y, w, h) in faces: # Draw a rectangle around the face cv2.rectangle(frame, (x, y), (x + w, y + h), (0, 0, 255), 3) cvv2.rectangle(frame, (x, y - 40), (x + w, y), (0, 0, 255), -1) cv2.putText(frame, "Cat", (x, y - 10), cv2.FONT_HERSHEY_SIMPLEX, 0.7, (255, 255, 255), 2) # Send signal to Arduino arduino.write(b'1') print('cat detect') # Display the frame cv2.imshow('frame', frame) # Exit if 'q' is pressed if cv2.waitKey(1) & 0xFF == ord('q'): break # Release the webcam and close the window cap.release() cv2.destroyAllWindows()

මෙම Python කේතයේදී, අපි කැමරා පද්ධතියක් සහ OpenCV පුස්තකාලය භාවිතා කරමින් සුරතල් සතුන් හඳුනා ගැනීමේ ක්‍රියාවලිය ක්‍රියාත්මක කරමු. Python කේතයේ පියවර පහත පරිදි විය හැක:

  1. cv2.CascadeClassifier පසුතල භාවිතයෙන්, සුරතල් සතුන් හඳුනා ගැනීමට හැකියාව ඇති හාර් කැස්කේඩ් පද්ධතියක් ආරම්භ කිරීම.
  2. කැමරා පද්ධතියක් ආරම්භ කිරීම හා එය තිරයේදී පෙන්නුම් කිරීම.
  3. කෑම සංවේදනය කිරීම සඳහා Arduino පද්ධතිය සමඟ සන්නිවේදනය පිහිටුවීම.
  4. කුඩා මානෙහි සුරතල් සතුන්ගේ මුහුණු හඳුනා ගැනීම සඳහා හැකියාවක් සකසා ගැනීම.
  5. සුරතල් සතුන් හඳුනාගත් විට, ඒවාට පෝෂණය කිරීම සඳහා Arduino පද්ධතියට සිග්නල් පණිවුඩ යැවීම.
  6. මුහුණ හඳුනා ගැනීමේදී තිරයේ මුහුණ වටා චතුරස්‍රයක් ඇඳීම සහ "Cat" කියා පෙන්නුම් කිරීම.
  7. වින්ඩෝවෙන් නිරීක්ෂණය කිරීම හා ප්‍රධාන මෙනුවෙන් ක්‍රියාකිරීම.

Post a Comment

0 Comments